119,00 kr.

I det skidesjove spil Poo Head konkurrerer I om, hvem der er bedst til at kaste bløde, lorteformede bolde på personer, som har POO Head-huen med velcrobånd på. Perfekt til alle fester, polterabender og andre lejligheder, hvor du vil kaste lort på folk! … læs mere her

Er Poo Head-spil på lager?

Annonce
Køb Poo Head-spil

(66 kundeanmeldelser)

Beskrivelse

Poo Head-spil F.A.Q.

Hvad koster Poo Head-spil?

Du kan købe Poo Head-spil for DKK 119.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Poo Head-spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Poo Head-spil er en eftertragtet gave til konfirmanden. "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt > Tis & Lort", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Sjove Gaver", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgave kategorien har længe være i Top-10 på online shoppen. CoolStuff.dk er nok Danmarks mest populære online shop, når der skal købe gaver. Poo Head-spil kan indenfor 90 dage sendes retur, hvis købet fortrydes. Har du svært ved at finde den sjove gave, kan du gøre det ret let for dig selv; det der skal i kurven er Poo Head-spil, og du kan glæde dig over, at være en af dem med den sjoveste gave. Så alle lige er med: Poo Head-spil er populær som indlyttergave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og der er risiko for at der nogen, der er bange for at give gadgets væk i gave. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk synes det er sjovt at få gadgets.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Poo Head-spil kan findes i kategorien "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt > Tis & Lort", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Sjove Gaver", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgave fra mærket Coolstuff hos webshoppen CoolStuff.dk. Og generelt er Coolstuff et meget populært brand i øjeblikket, blandt både unge og de lidt ældre. Mange kigger efter tilbud på Poo Head-spil, og det er altid værd at tjekke prisen hos CoolStuff.dk. Det er faktisk ret enkelt, gode gaver giver glade modtagere. Når du er den glade giver af Poo Head-spil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Poo Head-spil online

Du skal have i tankerne, når du handler online, er du stillet lidt bedre, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Du får med dine varer 14 dages returret. når du har handlet dine varer, og nogle webshops har valgt at give mere som ligger udover de lovpligtige 14 dage. En stor fordel for dig som forbruger er, at webshops har deres priser online, og det bevirker, at du med få klik kan finde det bedste tilbud, i den store skov af webshops, der er derude. Du kan oven i købet gøre det når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. Ved at købe dine varer online, slipper du for, at bæreposen med varerne går i stykker på vej hjem. Et fragtfirma som f.eks. Postnord eller GLS sender varerne til din adresse, medmindre du vælger at få dem sendt til din arbejdsadresse, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. I onlineshoppen er der ingen kø så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så ungå de trælse frustrationer over, at det kan tage så lang tid for folk at finde de sidste mønter frem.

66 reviews for Poo Head-spil

Vær den første til at anmelde “Poo Head-spil”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *